loading...

سایت پیدایش مرجعی معتبر و قانونی برای ایده و استارتاپ هایتان

سه: بهره گیری از تجربیات مشتریان
ضرب المثل قدیمی می گوید که “صداها ماندگار ترین هستند”
از آن جایی که اساس کار ما باید برای این باشد که همیشه حق با مشتری است، بنابراین باید به نظرات مشتری هایمان اهمیت ویژه ای قائل شویم و فرصتی را در اختیار آن ها قرار بدهیم تا نظرات خود را با ما در میان بگذارند. شنیدن صدای مشتری از مهترین ویژگی استارتاپ های موفق است.

چهار: پایدار و متعهد به رشد
از دیگر ویژگی های استارتاپ های موفق که ممکن است از راه اندازی یک کارخانه بزرگ تا هر کار دیگری متفاوت باشد، این است که دائما باید حرکت رو به جلو و قدرت انطباق پذیری بسیار بالا داشته باشند.

ایده خوب یا سرمایه گذاری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

شتابدهنده حرفه ای چه ویژگی هایی دارند؟

خواندن ادامه این مطلب 

نظرات (0) تاریخ : شنبه 13 اسفند 1401 زمان : 15:25 بازدید : 29 نویسنده : fatemehshiri

با ویژگی استارتاپ های موفق چقدر آشنا هستید ؟
هیچ روش خاصی برای موفقیت همه استارتاپ ها وجود ندارد. اگر فکر می کنید که یک راه سنگ فرش شده و روشن برای همه کارآفرینان وجود دارد که با ورود به آن جا به راحتی می توانند به موفقیت برسند، سخت در اشتباه هستید!
در واقع رشد کردن و رسیدن به موفقیت در این بازار رقابتی پیچیده، به اندازه پریدن با یک جفت دمپایی ابری سخت و دشوار است. با توجه به بازار رقابتی امروزه و شرایط موجود، بهترین کاری که کارآفرینان برای راه اندازی یک استارتاپ موفق می توانند انجام بدهند، بهره گیری از تجربیات و شناخت ویژگی استارتاپ های موفق است.
نتایج حاصل از تحقیقات متوالی نشان می دهد که اگرچه کارآفرینان می توانند به طور گسترده ای در مجموعه مهارت های خود و صنایع مختلف متفاوت باشند، اما اغلب ویژگی استارتاپ های موفق در سطح جهان بسیار مشابه به یکدیگر هستند.

به دنبال شتابدهنده خوب یا سرمایه گذاری حرفه ای هستید؟

ایده ها چطور به وجود می آیند؟

خواندن ادامه مطلب

نظرات (0) تاریخ : شنبه 13 اسفند 1401 زمان : 15:22 بازدید : 47 نویسنده : fatemehshiri

منظور از استارتاپ های جدید چیست؟
استارتاپ های جدید به استارت آپ هایی گفته می شود که بر اساس ایده ای خلاقانه و نوآورانه در حوزه فناوری اطلاعات راه اندازی می شوند. استارتاپ های جدید قابلیت مقیاس پذیری و تکرار پذیری را در خود دارند. این دو ویژگی خاص، عاملی است که استارت آپ های جدید را از سایر کسب و کار ها تفکیک می کند. کسب و کار هایی همانند کسب و کار های کوچک، سنتی، تجاری و… که قابلیت مقیاس پذیری و تکرار پذیری ندارند را نمی توان به عنوان یک استارتاپ جدید در نظر گرفت. استارتاپ های جدید بر پایه ایده ای نو و جدید پایه گذاری می شوند و ساختار آن ها با سایر کسب و کار ها متفاوت می باشد.

نحوه کار شتاب دهنده ها چطوره؟

استارتاپ چیست pdf به صورت کامل و جامع در سایت پیدایش

خواندن ادامه مطلب

نظرات (0) تاریخ : شنبه 13 اسفند 1401 زمان : 15:18 بازدید : 33 نویسنده : fatemehshiri

• نیاز به سرمایه کم در بیشتر موارد
در بسیاری از موارد شرکت سرمایه گذاری و یا صندوق سرمایه گذاری دارای سرمایه آنچنانی نیست یا مایل است سرمایه کمی بر روی کسب و کار خاصی انجام دهد در اینجا بهترین سرمایه گذاری می تواند به جای صنعت یا تجارت و یا بورس، این باشد که بر روی استارتاپ سرمایه گذاری شود.
در این مقاله راجع به این صحبت کردیم که شرکت سرمایه گذاری یا صندوق سرمایه گذاری می تواند انتخاب های متعددی داشته باشد. مثلا بر روی سهام یک کارخانه خاص در بورس سرمایه گذاری کند و یا بهترین سرمایه گذاری خود را رشد و توسعه یک کسب و کار نوپا یا همان استارتاپ بداند و از آنجایی که این مساله بسته به هدف صندوق سرمایه گذاری یا شرکت سرمایه گذاری می تواند متفاوت باشد، مزایای سرمایه گذاری بر روی استارتاپ و این که چرا می تواند این گزینه، بهترین سرمایه گذاری تلقی شود بیان شد.

چطور میشه یه استارت آپ معروف داشت؟

یا مثلا یه ایده ای که بهترین باشه؟

برای کسب اطلاعات در خصوص نحوه کار شتاب دهنده ها و ... کافیه فقط یه سر به وب سایت پیدایش بزنید.

خواندن ادامه

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 27 آذر 1401 زمان : 13:48 بازدید : 24 نویسنده : fatemehshiri

راه کار ساده برای تشکیل استارتاپ های موفق
همان طور که در مقاله پیدایش به آن اشاره شد در پدید آمدن هیچ فعالیتی نباید از ابتدا توقع سود دهی داشت و ساخت کسب و کاری نو نیاز بسیار به صبر دارد، بزرگ ترین سرمایه گذاران دنیا هم سالیان سال با شکست دست و پنجه نرم کردند و بعد از مدت زیادی به موفقیت رسیده اند. استیوجابز و بیل گیتس بارها ورشکسته شده اند و افرادی نظیر بنیان گذار kfc نزدیک به پانصد بار ایده ی خود را ارائه داده و شکست خورده است. اما هیچ کدام تسلیم نشدند و دست از تلاش برنداشتند، و چه بسا افراد زیادی که ایده های بکرشان در گرو ضعفشان شکست خورده و امروز اسم آن ها را نمی شنویم.
بخش مهمی که امروزه به افزایش توجه به ایده هایمان کمک می کند همین استارتاپ ویکندهاییست که سالانه برگذار می شود و می تواند به شکل گیری فضایی برای حقیقی شدن طرح های داخل ذهنمان کمک کند. به طور حتم باید تمام جوانب ایده را در نظر گرفت و سپس آن را ارائه داد تا درصد پذیرفته شدن بیش تری داشته باشد ولی در هر صورت بستر مورد نیاز ایده پردازی بسیار بیش تر از قبل در استارتاپ ویکند فراهم شده و آماده ی پذیرایی از این افراد است.

نگهداری یه استارتاپ مثل راه اندازیش سخته؟

مشکلاتی که نیاز به ایده دارند چیا هستند؟

اگر به دنبال اطلاعاتی از قبیل استارتاپ چیست pdf و ... برای رونق کسب و کارتان هستید کافیه یه سر به وب سایت پیدایش بزنید.

خواندن ادامه این مطلب 

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 27 آذر 1401 زمان : 13:40 بازدید : 24 نویسنده : fatemehshiri

نکات مهم در مدیریت شبکه اجتماعی
با همه این ها، درست است که شبکه های اجتماعی فضای خوبی برای رشد سریع استارتاپ ها و کسب و کار های جدید هستند، اما باید درنظر داشت این رشد در صورتی اتفاق می افتد که مدیریت درست در آن صورت بگیرد. در ادامه به چند مورد از نکات مهمی که در مدیریت شبکه های اجتماعی باید رعایت شود می پردازیم:

 

• انتخاب شبکه اجتماعی مناسب
این مورد بسیار مهم است. در انتخاب شبکه اجتماعی مناسب دقت لازم را به کار ببرید تا نتیجه مطلوب تری بتوانید بگیرید. باید توجه کنید مخاطب شما بیشتر در کدام رسانه حضور دارد. اگر به عنوان مثال بازار هدف شما در رسانه های اجتماعی مانند لینکداین حضور دارد باید فعالیت خود را در آن شبکه متمرکز کنید.
اگر مخاطب هدف شما تمایل دارد وقت خود را در تلگرام بگذراند و یا ساعت ها صرف می کند تا پست های اینستاگرام را مشاهده کند و در آنجا به دنبال خدمات یا کالای شما می گردد شما هم باید آنجا باشید.
یا اگر محتوای دیداری از کالا یا خدمت شما برای مخاطب شما جذاب تر است قطعا باید در اینستاگرام باشید. بنابراین هم به کالا یا خدمت خود توجه کنید و هم به مخاطب هدف خود که در کدام شبکه حضور بیشتری دارد. همچنین به نحوه مدیریت شبکه اجتماعی و تناسب فعالیت ها با ماهیت آن شبکه باید توجه داشت.

• شکل دادن پرسونای مناسب
بازار هدف خود را شناسایی کنید و مخاطبان خود را قالب بندی کنید و مشخص کنید که چه کسانی را در این شبکه اجتماعی درصدد جذب و تحت تاثیر قرار دادن هدف قرار داده اید تا تولید محتوا در این شبکه ها را برای پرسونای مورد نظر خودت انجام دهید.
زیرا نمی توان با تولید محتوای عمومی، بازار هدف خاص خود را جذب کرد و باید تمرکز ویژه بر مخاطب خاص خود قرار داد.

این روزا مدیریت استارتاپ کار سختیه؟

دوست دارید به صورت جامع بدونید ایده چیست و چگونه به وجود می آید؟

برای کسب اطلاعات در خصوص نحوه کار شتاب دهنده ها و سایر موارد این چنینی کافیه یه سر به وب سایت پیدایش بزنید.

خواندن ادامه این مطلب 

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 27 آذر 1401 زمان : 13:31 بازدید : 24 نویسنده : fatemehshiri

– طبق بررسی پیدایش ، کسب و کار های معمولی یک بخش محدودی از مخاطبان و مشتریان را ممکن است به عنوان هدف خود در نظر بگیرند و رشد خود را محدود به رسیدن به آن هدف کنند ولی در استارتاپ ها حدی برای رشد وجود ندارد و تا هر حدی امکان گسترش آن وجود دارد. بنابراین نرخ رشد متفاوتی دارند.

– استارتاپ ها می توانند به کمک اینترنت، فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی به رسد سریعی دست یابند. اما نباید اشتباه برداشت شود! هرکسب و کاری که در آن از تکنولوژی هایی نظیر وبسایت ها و اپلیکیشن ها و سایر خدمات موجود در فضا های مجازی استفاده می شود لزوما یک استارتاپ تلقی نمی شوند.

شتاب دهنده خوب از کجا پیدا کنم؟

شنیدم بعضی جاها سرمایه گذاری روی استارتاپ میکنن درسته؟

من که برای دونستن نحوه کار شتاب دهنده ها و پیدا کردن بهترین شون از وب سایت پیدایش کمک گرفتم و خیلی خوبه. 

منبع این مطلب 

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 16 آذر 1401 زمان : 18:10 بازدید : 24 نویسنده : fatemehshiri

۲- اپلیکیشن، محلی متمرکز برای بازاریابی
دانلود اپلیکیشن ها به صورت چند منظوره مورد استفاده قرار می گیرند: آن ها می توانند به منظور تامین اطلاعات، پیام رسانی، رزرو سرویسیس خاص و … غیره مورد استفاده قرار گیرند .
یکی از مهم ترین مزایای داشتن یک اپلیکیشن مخصوص استارتاپ، این است که شما می توانید به راحتی تمامی فعالیت های مربوط به بازاریابی خود را به صورت متمرکز و با حذف هزینه های اضافی در آن انجام دهید.
حراج ها، تبلیغات، پیشنهادات ویژه، همه و همه می توانند از طریق اپلیکیشن در اختیار مشتری ها قرار گیرند. شما حتی می توانید مشتری های خود را از سرویس های جدید خود به وسیله ارسال پیام آگاه کنید. چنین ترفندهای آمار نصب اپلیکیشن شما را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

پیدایش جطور سایتیه؟

شنیدم وب سایت خوبیه برای دونستن نحوه کار شتاب دهنده ها و سرمایه گذاری خوب ...

منبع این مطلب و خواندن ادامه

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 16 آذر 1401 زمان : 17:56 بازدید : 29 نویسنده : fatemehshiri

۴. توسعه محصولات و خدمات استارتاپ
برای اینکه استارتاپ شما به جریان بیفتد باید محصول یا خدماتی را ارائه دهید. اگر خودتان در آن مهارتی ندارید می توانید افراد حرفه ای و متخصص را استخدام کنید تا به شما تولید و توسعه محصول یا خدمات کمک کنند. برای توسعه آن حتما باید برنامه و استراتژی هایی را مد نظر قرار بدهید. برای مثال تهیه مواد اولیه، روش ساخت، قیمت گذاری و…  از جمله مواردی هستند که باید پیش بینی شوند. همچنین روی کیفیت محصول با خدماتی که ارائه می دهید متمرکز باشید و آن را اولویت قرار دهید.

استارتاپ چیست؟ چه تفاوتی با کارافرینی دارد؟

برای کسب اطلاعات در خصوص سرمایه گذاری در ایده های شما  و ... چرا سراغ پیدایش نمیرین؟

منبع این مطلب

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 زمان : 12:16 بازدید : 30 نویسنده : fatemehshiri

گام های ضروری راه اندازی استارتاپ
 

گام ۱
یکی از نخسین و ضروری ترین گام های راه اندازی استارتاپ ها، بررسی تجاری بودن ایده و اعتبار سنجی آن است. استارتاپ ها بر پایه یک ایده خلاقانه، نوآورانه، تکرارپذیر و مقیاس پذیر راه اندازی می شوند. بنابراین این مرحله که نخسین مرجله راه اندازی یک استارتاپ است، بسیار مهم است و مسیر موفقیت یک استارتاپ را تعیین می کند.

به دنبال استارتاپ چیست pdf هستین؟

چرا برای کسب اطلاعات در خصوص شتاب دهنده ایده و ... سری به سایت پیدایش نمی زنید؟

خواندن ادامه

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 زمان : 12:06 بازدید : 33 نویسنده : fatemehshiri

نکاتی پیرامون راه اندازی استارتاپ

– قبل از اینکه برای خود استارتاپ بسازیم، باید یک نام مناسب برای استارتاپ خود انتخاب و همچنین مدل کسب و کار خود (Business Model) را مشخص کنیم. با کمک و مشورت افراد با تجربه و حرفه ای، سایت یا اپلیکیشن خود را راه اندازی کنید. خود را به جای مشتریان قرار دهید تا کمبود ها و نقص ها را بخوبی ببینید و سپس عملکرد خود را ارزیابی کنید. وظایف را بر عهده افراد مناسب و متخصص بگذارید. برای تامین بودجه خود به دنبال شتابدهنده و سرمایه گذاران مناسب باشید. از اهمیت تبلیغات برای جذب مشتری غافل نشوید و راه هایی مناسب جهت بازاریابی و فروش بیابید و کسب و کار خود را شروع کنید.

وب سایت پیدایش یکی از بهترین ها در حوزه راه اندازی یک استارت آپ موفق و مشکلاتی که نیاز به ایده دارند می باشد.

شما همچنین برای کسب اطلاعات در خصوص شتاب دهنده چیست و ... نیز می توانید از این وب سایت کمک دریافت کنید.

کلیک در اینجا برای خواندن ادامه 

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 17 آبان 1401 زمان : 14:10 بازدید : 13 نویسنده : fatemehshiri

۵ ویژگی استارتاپ باید داشته باشد
در اینجا به چند مورد از ویژگی هایی که هر استارتاپی باید آن ها را داشته باشد اشاره خواهیم داشت؛

۱. داشتن تیم متخصص و جوان

۲. ریسک پذیر بودن

۳. قابلیت تحلیل رقبا

۴. استفاده از اینترنت برای بازاریابی

۵. توانایی خلق ایده و داشتن چشم انداز قوی

در سایت پیدایش اگر بخواهیم تعریف جامعی برای استارتاپ ارائه دهیم می توان گفت: استارتاپ سازمانی است که با هدف تمرکز بر ایجاد یک طرح کسب و کار قابل تکرار و مقیاس پذیر بوجود امده است.

برای کسب اطلاعات در خصوص استارتاپ چیست pdf و ... کافیه یه نگاه به پیدایش بندازید.

خواندن ادامه مطلب با یک کلیک

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 17 آبان 1401 زمان : 14:03 بازدید : 18 نویسنده : fatemehshiri

برنامه استارت آپ ویکند
روز اول
معمولا برنامه ها به این صورت برنامه ریزی می شود که افراد حاضر در این رویداد، بین ساعت های ۵ تا ۷ بعدازظهر چهارشنبه دورهم جمع می شوند. بعد از شبکه سازی و خوردن شام، فرصت کوتاهی برای آشنایی داده می شود و سخنرانی کوتاهی درباره موضوعات کاربردی ارائه می شود. سپس مرحله مهم آتش بازی شروع می شود یعنی هر کسی در ۶۰ ثانیه ای که به وی اختصاص داده شده است نظر خود را می دهد. هیچ ارائه و سخنرانی خاصی برای روز چهارشنبه در نظر گرفته نمی شود. بعد از این که این مرحله به پایان رسید، همه شرکت کنندگان به افراد و ایده های مورد علاقه خود رای می دهند و بدین گونه ایده های برتر از طریق رای گیری انتخاب می شوند و موضوع کارها در روزهای آتی مشخص می شود. تیم ها به صورت ارگانیک شکل می گیرند، و کار را شروع می کنند.

داشتن استارتاپ موفق و معروف با کمک پیدایش
برای کسب اطلاعات در خصوص شتاب دهنده استارت آپ ، سرمایه گذاری استارتاپ و سایر موارد در خصوص کمک  و رونق استارتاپ های نوپایتان کافیست سری به سایت پیدایش بزنید.
ادامه این مطلب جذاب در پیدایش
نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 اردیبهشت 1401 زمان : 12:06 بازدید : 28 نویسنده : fatemehshiri

– حل مساله
یکی از مهمترین هدف های این نوع کسب و کار ،حل مساله ای است که از طریق کالا یا خدمت جدیدتر انجام می شود و اغلب اوقات به معنای انجام کار بدون داشتن مسیر مشخص و دستورالعمل واضح برای موفقیت نیز هست.

داشتن استارتاپ کار راحتی است؟
شتاب دهنده ها در کسب و کار های آنلاین و اینترنتی
دانستن اصطلاحات استارتاپی برای کسب و کار های آنلاین و اینترنتی در پیدایش
منبع این مطلب در وبلاگ های سایت پیدایش
نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 اردیبهشت 1401 زمان : 11:37 بازدید : 251 نویسنده : fatemehshiri

– همچنین یک استارتاپ نیاز به جذب سرمایه گذارانی را دارد که قدرت ریسک و خطرپذیری بالایی داشته باشند. زیرا یک کسب و کار معمول را می توان با کمک خانواده و اطرافیان و وام های بانکی راه انداخت و با رسیدن به سود دهی کم کم آن را رشد و گسترش داد ولی یک استارتاپ همانطور که گفته شد ممکن است تا مدت ها ضرردهی داشته باشد تا به موفقیت برسد و به دنیای تجاری راه پیدا کند.
به همین دلیل سرمایه گذاران اندکی وجود دارند که حاضر به انجام چنین ریسکی باشند. به دلیل اینکه هر سرمایه گذاری به دنبال بازگشت سرمایه خود و سود می باشد فشار زیادی به استارتاپ ها برای موفقیت وارد می شود.

راه اندازی استارتاپ حرفه ای و تخصصی با پیدایش
درباره ایده های خلاقانه چه می دانید؟
درباره اصطلاحات استارتاپی  چه می دانید؟
منبع این مطلب آموزشی در پیدایش
نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 اردیبهشت 1401 زمان : 11:16 بازدید : 22 نویسنده : fatemehshiri

۴- جدا کردن کسب و کار شما از رقبا
به یاد داشته باشید که کسب و کار های کوچک همواره نسبت به داشتن اپلیکیشن مخصوص خود دچار شک و تردید هستند. پس از این فرصت پیش آمده استفاده کنید و فاصله خود را با رقبایتان افزایش دهید. حتی اگر در کسب و کار خود پیشگام هستید، داشتن یک اپلیکیشن مناسب به خوبی می تواند مشتر های شما را تحت تاثیر قرار دهد.

استارتاپ حرفه ای شدن با کمک پیدایش
برای کسب اطلاعات در خصوص سرمایه گذاری روی استارتاپ ، استارت آپ چیست و ... پیدایش بهترین گزینه است.
منبع این مطلب 
نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 زمان : 20:53 بازدید : 21 نویسنده : fatemehshiri

۸- احساس رضایت و مسئولیت پذیری بیشتر
هنگامی که بخشی از یک گروه کوچک هستید و همکاران زیادی ندارید، در به ثمر رسیدن کارها نقش خود را پررنگ تر می بینید و احساس رضایت بیشتری می کنید. علاوه بر این، احساس مسئولیت بیشتری در قبال کاری که انجام می دهید داشته و نسبت به آن چه بر عهده شماست احساس تعهد بیشتری می کنید. افزایش حس رضایت در کنار مسئولیت پذیری، از شما فردی موثرتر می سازد.

رونق استارتاپ های تازه تاسیس شده با پیدایش
برای کسب اطلاعات در خصوص شتاب دهنده چیست ، قرارداد سرمایه گذاری و ... تنها کافیست وارد سایت پیدایش شوید.
منبع این مطلب از پیدایش
نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 زمان : 20:34 بازدید : 22 نویسنده : fatemehshiri

 روز نسخه آزمایشی (Demo day)
اغلب شتاب دهنده ها میزبان یک روز نسخه آزمایشی هستند. عموما این رویداد در انتهای هر برنامه اتفاق می افتد. این مرحله جایی است که شتاب دهنده ها از تمامی شبکه ها، صندوق سرمایه گذاری و کسانی که بهترین سرمایه گذاری را انجام داده اند دعوت به عمل می آورند تا زیر و بم استارتاپ خود را ببینند و پیشرفت کارشان را بسنجند و به آن ها کمک می کند که ارتباطات لازم را در زمینه کسب و کارشان ایجاد کنند.

 بهترین استارتاپ های ایرانی چگونه موفق شده اند؟
برای کسب اطلاعات در خصوص راه های ایده پردازی ، قرارداد سرمایه گذاری و ... کافیست سری به سایت پیدایش بزنید.
منبع این مطلب 
نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 زمان : 20:07 بازدید : 22 نویسنده : fatemehshiri

• تحلیل بازار موجود
مرحله بعد راه اندازی کسب و کار در این است شناخت مناسبی از بازار هدف و مشتری نهایی داشته باشید تا بتوانید بر اساس آن و ایده های کسب و کار جدید، بخشی از بازار را آن خود کنید. برای مدیریت کسب و کار به صورت بهینه داشتن اطلاعات و دانش پیرامون بازار هدف، رقبا و مشتریان نهایی امری بسیار حیاتی است.
زیرا راه اندازی استارت آپ، منوط به این است بدانیم هدف نهایی ما را چه کسانی تشکیل می دهند، قبلا چه کسانی در آن حوزه مدیریت کسب و کار را به عهده داشتند، توقعات و انتظارت مشتریان بالقوه و بالفعل در چه حد و میزانی است و اطلاعاتی از این دست که به راه اندازی کسب و کار به صورت موفق بسیار کمک می کند.

استارتاپ شماهم رونق پیدا نکرده هنوز؟
به دنبال یک ایده خلاقانه هستید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص اصطلاحات استارتاپی و ... تنها کافیست سری به سایت پیدایش بزنید.
برای خواندن ادامه این مطلب از سایت پیدایش تنها کافیست اینجا کلیک کنید.
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 05 اردیبهشت 1401 زمان : 22:08 بازدید : 19 نویسنده : fatemehshiri

۳ ایده ساده که به استارتاپ های موفق جهانی تبدیل شدند
اگر داستان بسیاری از استارتاپ های موفق دنیا را بخوانید، متوجه خواهید شد که همه آن ها با ایده های ساده ای راه اندازی شده اند.ایده هایی که ممکن است به ذهن بسیاری از ما خطور کرده باشد اما به سادگی از کنار آن ها گذشته باشیم. در این اینجا به ۳ ایده ساده و جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد که به استارتاپ های موفق در جهان تبدیل شده اند؛

۱. اینستاگرام ( حاصل علاقه به عکاسی در یک جوان)

۲.Airbub ( از اجاره تخت خواب تا شکل گیری یک استارتاپ موفق)

۳. اوبر ( گله مندی از پیدا نشدن تاکسی تا جهشی بزرگ در صنعت حمل و نقل و تاکسی ها )

رونق استارتاپ های تازه راه اندازی شده با پیدایش
جذب بهترین شتابدهنده با کمک سایت پیدایش
برای کسب اطلاعات در خصوص استارتاپ ایسمینار و ... تنها کافیست اینجا کلیک کنید.
برای خواندن ادامه این مطلب جذاب تنها کافیست اینجا کلیک کنید.
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 05 اردیبهشت 1401 زمان : 20:50 بازدید : 20 نویسنده : fatemehshiri

چرا شبکه های اجتماعی بستر خوبی برای رشد استارتاپ ها هستند؟
• حضور تعداد بسیاری از کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی جدید
• صرف زمان بسیار زیاد طبق آمارهای اعلام شده
• دسترس پذیری این شبکه ها
• سهولت در استفاده و مدیریت شبکه اجتماعی

همه دلایلی است که نشان می دهد کسانی که علاقه مند به راه اندازی استارتاپ ها هستند باید توجه ویژه به این ابزارهای ارتباطی جدید داشته باشند و از فعالیت های جدی در این شبکه های اجتماعی غافل نشوند.
علاوه بر این که این بسترها، واسطه هایی هستند که ارتباط بین صاحب استارتاپ و مخاطب را برقرار می کند و در فازهای مختلف راه اندازی و توسعه استارتاپ می تواند کارساز باشد در عین حال می تواند به عنوان تنها بسترهای فعالیت استارتاپ نیز مطرح شوند.

اشنایی با تفاوت استارتاپ و کسب و کار با پیدایش
به دنبال سرمایه گذاری استارتاپ و کسب و کارتان هستید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر مانند مشکلاتی که نیاز به ایده دارند و ... ما به شما سایت پیدایش را پیشنهاد می کنیم.
برای خواندن ادامه این مطلب از پیدایش تنها کافیست اینجا کلیک کنید.
نظرات (0) تاریخ : شنبه 03 اردیبهشت 1401 زمان : 11:00 بازدید : 26 نویسنده : fatemehshiri

عمده ترین معایب کسب و کار های اینترنتی
تا اینجا از مزایا و تاثیر مفید کسب و کار های اینترنتی روی استارتاپ ها گفتیم، حالا چند مورد از بارزترین معایبی که این نوع کسب و کار ها دارند اشاره خواهیم داشت؛

۱. عدم داشتن ارتباط مستقیم و اصطلاحا فیس تو فیس با مشتری برای قانع کردن

۲. عدم امکان تست کالا ها قبل از خریدن

۳. ساعات کاری زیاد و ۲۴ بودن این کسب و کار که به معنای همیشه در دسترس بودن کارکنان آن هاست.

۴. عدم امکان ارائه دادن خدمات حضوری به مشتری

استارتاپ خود را به تازگی راه اندازی کرده اید؟
ایده چیست؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استارتاپ چیست و ... کسب و کارهایتان به شما پیدایش را پیشنهاد می کنیم.
برای خواندن ادامه این مطلب جذاب از پیدایش تنها کافیست اینجا کلیک کنید.
نظرات (0) تاریخ : شنبه 03 اردیبهشت 1401 زمان : 10:36 بازدید : 23 نویسنده : fatemehshiri

نکات مهم در راه اندازی و مدیریت کار در منزل اینترنتی

رونق استارت آپ های تازه با پیدایش
با یه سرمایه گذاری خوب استارتاپی حرفه ای داشته باشید.
برای کسب اطلاعات در خصوص استارتاپ سریتامد و ... کافیست سری به سایت پیدایش بزنید.
برای خواندن ادامه این مطلب جذاب از سایت پیدایش تنها کافیست اینجا کلیک کنید.
نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 30 فروردین 1401 زمان : 13:41 بازدید : 26 نویسنده : fatemehshiri

ایجاد ساختار برای تجاری سازی ایده
برای تجاری کردن ایده و بررسی اینکه آیا یک ایده قابلیت تجاری شدن دارد یا خیر در مرحله اول باید بیزنس مدلی برای این ایده طراجی شود. این بیزنس مدل شامل اهداف، آینده ایده و در واقع چشم اندازی کلی از اجرای ایده می باشد. در مرحله بعدی باید به طراحی یک بیزنس پلن بپردازیم. بیزنس پلن به بیان راهکار ها و برنامه هایی برای اجرایی شدن ایده می پردازد. این پلن به بررسی مسیر رسیدن به تمام مواردی که در بیزنس مدل بیان شده است، می پردازد. در واقع صفر تا صد تجاری سازی ایده اعتبار سنجی ایده، پیش شتابدهی، ساخت تیم و… در بیزنس پلن ترسیم می شود و مسیر پیش رو اجرا شدن ایده تا به سرانجام رسیدن و موفقیت آن در این پلن بیان می شود.

برای خواندن ادامه این مطلب از پیدایش تنها کافبست اینجا کلیک کنید.

رونق استارت آپ با پیدایش
برای کسب اطلاعات در خصوص ایده چیست تنها کافیست سری به سایت پیدایش بزنید.
نظرات (0) تاریخ : شنبه 13 فروردین 1401 زمان : 20:02 بازدید : 20 نویسنده : fatemehshiri

۷ ویژگی مشترک بین استارتاپ های موفق
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید استارتاپ های موفق چه کاری انجام می دهند که شکست نمی خوردند!
در واقع ۷ ویژگی مشترک بین همه استارتاپ های موفق وجود دارد که با رعایت این نکات شما هم می توانید به راحتی به لیست استارتاپ های موفق دنیا بپیوندید و کسب و کارتان را گسترش دهید.

۱.  آن ها حداقل یک محصول یا خدمت متناسب بازار دارند. (یعنی برای آن ها اهمیت دارد که مشتریان دقیقا چه محصول یا خدمتی نیاز دارند و همان را ارائه می کنند)

۲. آن ها در ابتدا با بازارهای کوچک به صورت آزمایشی شروع به کار می کنند، پس از شناسایی ویژگی های اصلی بازار هدف، محصولات و خدمات خود را ارائه می کنند.

۳. در هر موقعیت و شرایط برنامه ریزی شده و یا پیش بینی نشده ای که قرار بگیرند، همچنان پر شور و هیجان و با انگیزه به راه خودشان در راه رسیدن به اهداف قدم بر می دارند.

۴. آن ها به طور منظم و جدی کارهایشان را تحلیل می کنند و بازخورد دریافت می کنند.

۵. همیشه بر روی اهدافشان متمرکز هستند.

برای خواندن ادامه این مطلب از پیدایش کافیست اینجا کلیک کنید.

به دنبال یک شتاب دهنده خوب هستید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص استارتاپ ایسمینار ، سرمایه گذاری استارتاپ و سایر موارد برای کسب و کارتان ما پیدایش را به شما پیشنهاد می کنیم.
نظرات (0) تاریخ : جمعه 12 فروردین 1401 زمان : 14:11 بازدید : 23 نویسنده : fatemehshiri

معنی استارتاپ شامل موارد زیر نیست:
– استارتاپ همایش و یا یک رویداد کارآفرینی نیست.
– لزوما یک اپ موبایل یا وبسایت، استارتاپ نمی باشد.
– همچنین یک شرکت یا کسب و کار کوچک که در حال رشد و درآمد زایی می باشد، استارتاپ نیست.

رونق استارتاپ های نوپا با کمک پیدایش
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استارتاپ چیست و ... کافیست وارد سایت جذاب پیدایش شوید.

منبع

نظرات (0) تاریخ : جمعه 27 اسفند 1400 زمان : 12:35 بازدید : 16 نویسنده : fatemehshiri

۵- احساس رضایت با افزایش مشتری
از آنجا که سایت ها فرآیند خرید را آسان تر میکنند، بازاریابی اینترنتی به کمک آنها گزینه مناسبی برای جذب بیشتر مشتری می باشد. متقاضی یک سرویس خاص، وقتی که از سایت شما دیدن می کند علاوه بر آنچه که می خواهد سایر خدمات شما را نیز بررسی می کند. همچنین درصورت راهاندازی یک سایت استاندارد که دربرگیرنده توضیحاتی کاملی در مورد هرکدام از سرویس -های آماده ارائه باشد، سوالات متقاضیان به طور چشمگیری کاهش می یابد. یک سایت جامع و کامل موجب افزایش مشتری و در نتیجه افزایش رضایت و اعتماد به نفس شما به عنوان یک کارآفرین میگردد.

برای خواندن ادامه این مطلب کافیست اینجا کلیک کنید.

رونق استارتاپ با کمک پیدایش
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حمایت از استارت آپ یا خدمات شتابدهنده و ... کافیست سری به سایت پیدایش بزنید.
نظرات (0) تاریخ : جمعه 20 اسفند 1400 زمان : 11:20 بازدید : 20 نویسنده : fatemehshiri

با کار کردن در استارتاپ چه چیزهایی را بدست می آورید؟
استارتاپ ها شکل تازه ای از نحوه اداره کارها، رابطه بین اعضا و سلسله مراتب ارائه کرده اند که این امر یکی از مهمترین دلایل افزایش میزان علاقه مندی به ایجاد این نوع مشاغل می باشد. اما به راستی چه چیزی است که کار کردن در استارتاپ ها را تا این حد متمایز و هیجان انگیز می کند؟ په چیزی سبب رونق بازار کار این دست از مشاغل شده است؟

راه اندازی بهترین استارتاپ با کمک پیدایش
برای کسب اطلاعات در خصوص ایده یا پذیرش شتاب دهنده و ... کسب و کارتان ما پیدایش را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع

نظرات (2) تاریخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 زمان : 22:37 بازدید : 23 نویسنده : fatemehshiri

استارتاپ چیست؟
استارتاپ ها نوعی از کسب و کار ها هستند که طبق تعریف پیدایش، استارت آپ ،کسب و کاری مقیاس پذیر است که با خلق ایده ای در جهت رفع نیازی از افراد جامعه راه اندازی می شود. امروزه این نوع کسب و کار ها طرفدار زیادی دارند و هر فردی که ایده های ناب داشته باشد می تواند با راه اندازی یک استارتاپ کسب و کار خود را داشته باشد.

به دنبال بهترین شتاب دهنده ها هستید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص راه اندازی استارتاپ یا سرمایه گذاری روی استارتاپ نیز به شما سایت پیدایش را پیشنهاد می کنیم تا کسب و کارتان جزو یکی از پر رونق ترین کسب و کارها شود.

منبع

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 زمان : 10:47 بازدید : 23 نویسنده : fatemehshiri

تنوع بسترها
حالت ایده آل راه اندازی استارتاپ در فضای مجازی داشتن همه این بسترها از وب سایت گرفته تا شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی است که البته نیاز به وقت، هزینه و انرژی بیشتری دارد اما در عین حال می تواند اطمینان خاطر در فعالان این حوزه ایجاد نماید.

اشنایی با بهترین استارتاپ های دنیا با پیدایش
برای کسب اطلاعات در خصوص ایده یا  حمایت از استارت آپ نیز کافیست سری به سایت پیدایش بزنید.

منبع

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 10 اسفند 1400 زمان : 11:42 بازدید : 24 نویسنده : fatemehshiri

تبلیغات در فضای مجازی و سوشال مدیا
فضای مجازی نیز جز از زندگی های روزمره همه ماست. در این فضا می توان هر چیزی را تبلیغات کنید و به راحتی دیده شوید. همچنین در این نوع تبلیغات می توانید به صورت هدفمند نیز اقدام کنید. در واقع شما این امکان را دارید تا مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید تا تبلیغات موثر تری داشته باشید.

دوست دارید شما هم یه استارت آپ داشته باشید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر مانند شتابدهنده چیست یا سرمایه گذاری روی استارتاپ نیز به شما سایت پیدایش را پیشنهاد می کنیم.

منبع

نظرات (0) تاریخ : شنبه 07 اسفند 1400 زمان : 12:23 بازدید : 26 نویسنده : fatemehshiri

• چابکی ساختار استارتاپ ها
از آنجایی که استارتاپ ها در مقایسه با دیگر کسب و کارها از چابکی ساختار برخوردار هستند می توانند مزیت هایی نسبت به دیگر کسب و کارها داشته باشند و مورد توجه برخی از افراد یا صندوق سرمایه گذاری یا شرکت سرمایه گذاری قرار گیرند.

به دنبال جذب سرمایه گذار هستید؟
ما نه تنها برای جذب سرمایه گذار بلکه برای کسب اطلاعات در خصوص راه های ایده پردازی یا استارت آپ موفق نیز به شما سایت پیدایش را پیشنهاد می کنیم. چون با پیدایش می توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید و این همان چیزی است که ما می خواهیم.

منبع

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 05 اسفند 1400 زمان : 11:18 بازدید : 20 نویسنده : fatemehshiri

Venture Capital: شرکت صاحب سرمایه ای که سرمایه گذاری پر خطر (کارآفرینانه) بر روی استارتاپ های تجاری سازی شده، انجام می دهد.

ROI: نقطه سر به سر درآمد با سرمایه گذاری انجام شده

Pivot: تغییر محصول یا بازار مشتریان یا… به منظور زنده نگه داشتن استارتاپ

راه اندازی استارتاپ نمونه با کمک پیدایش
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حمایت از استارت آپ یا چگونه سرمایه گذار پیدا کنیم کافیست وارد سایت پیدایش شوید.

منبع

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 زمان : 12:14 بازدید : 20 نویسنده : fatemehshiri

چه کسب و کار هایی را نمی توان استارتاپ در نظر گرفت
استارتاپ به کسب و کار هایی گفته می شود که مقیاس پذیر و تکرار پذیر باشند و بر پایه فناوری راه اندازی شده باشند. بسیاری از کسب و کار های کوچک اشتباها استارتاپ طلقی می شوند. کسب و کارهایی مانند سوپر مارکت ها، مراکز فروش بلیط حضوری، مراکز آموزش زبان، رستوران های فروش حضوری و… که قابلیت مقیاس پذیری ندارند. مثلا رستورانی با ۱۰۰ نفر ظرفیت، اگر قصد سرویس دهی به ۲۰۰ نفر را برای افزایش درآمد داشته باشد، باید تجهیزاتی مانند میز و صندلی ، کارکنان، مکان رستوران و… را افزایش دهد که به هزینه های آن افزوده می شود. اما اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام، تلگرام و… اگر برای افزایش ارزش و درآمد خود قصد ارتقا داشته باشند، نیازی به افزایش کارکنان و بزرگ کردن مکان و… ندارند و به راحتی با همان امکانات قبلی می توانند رشد خود را داشته باشند. این کسب و کار مقیاس پذیر هستند و سقفی برای پیشرفت و هزینه های خود ندارند.

استارتاپ موفق داشتن تنها یک رویا نیست
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه گذاری یا شتابدهنده تنها کافیست وارد سایت پیدایش شوید.

منبع

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 زمان : 11:51 بازدید : 18 نویسنده : fatemehshiri

ایده های استارت آپ چگونه به ذهن خطور می کند؟
همه ایده های استارت آپ در واقع از یک نیاز شروع می شوند که به آن پاسخ مناسبی داده نشده است و یا راه حل های موجود، آن طور که بازار یا جامعه توقع داشته نیاز را برطرف نمی نکرده و یا اینکه راه حل های نیاز یا مشکل به راحتی در دسترس نیستند.

ایده های استارت آپ ممکن است از یک نمونه خارجی که در کشور ما وجود ندارد نشأت بگیرد و ما تصمیم بگیریم آن سازو کار را در کشور خودمان نیز ایجاد کنیم . مانند فروشگاه آنلاین دیجی کالا که ایده آن از نمونه خارجی فروشگاه آنلاین آمازون گرفته شده است ( که بیشتر استارت آپ ها در ایران به این گونه می باشند ) و یا اینکه به صورت یک جرقه در ذهن افراد زده شده و با پیگیری به مرحله ظهور رسیده است. مانند سامانه سوخت رسانی آنلاین پیدو که یکی از بهترین خدمات ارائه شده درعصر حاضر است.
در واقع ما برای خلق ایده های استارت آپ از هر فرصتی می توانیم استفاده می کنیم.

کمک به رونق استارتاپ ها با پیدایش
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شتابدهنده چیست  یا مشکلاتی که نیاز به ایده دارند نیز می توانید وارد سایت پیدایش شوید.

منبع

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 زمان : 10:58 بازدید : 23 نویسنده : fatemehshiri

با ویژگی استارتاپ های موفق چقدر آشنا هستید ؟

هیچ روش خاصی برای موفقیت همه استارتاپ ها وجود ندارد. اگر فکر می کنید که یک راه سنگ فرش شده و روشن برای همه کارآفرینان وجود دارد که با ورود به آن جا به راحتی می توانند به موفقیت برسند، سخت در اشتباه هستید!
در واقع رشد کردن و رسیدن به موفقیت در این بازار رقابتی پیچیده، به اندازه پریدن با یک جفت دمپایی ابری سخت و دشوار است. با توجه به بازار رقابتی امروزه و شرایط موجود، بهترین کاری که کارآفرینان برای راه اندازی یک استارتاپ موفق می توانند انجام بدهند، بهره گیری از تجربیات و شناخت ویژگی استارتاپ های موفق است.
نتایج حاصل از تحقیقات متوالی نشان می دهد که اگرچه کارآفرینان می توانند به طور گسترده ای در مجموعه مهارت های خود و صنایع مختلف متفاوت باشند، اما اغلب ویژگی استارتاپ های موفق در سطح جهان بسیار مشابه به یکدیگر هستند.

برای راه اندازی استارتاپ تان به کمک نیاز دارید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص حمایت از استارت آپ یا شتابدهنده نیز می توانید از سایت پیدایش برای استارتاپ خود کمک بگیرید. 

منبع

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 زمان : 10:31 بازدید : 257 نویسنده : fatemehshiri

انواع تبلیغات در بستر اینترنت
در این قسمت برخی از مهم ترین و رایج ترین شیوه های تبلیغاتی در فضای اینترنت را نام خواهیم برد؛

۱. تبلیغات در بستر موتور های جستجو

۲. تبلیغات در فضای مجازی و سوشال مدیا

۳. ایمیل مارکتینگ

۴. تبلیغات با استفاده از موبایل

رونق استارتاپ نوپا با کمک سایت پیدایش
برای کسب اطلاعات درباره سرمایه گذاری روی استارتاپ ، شتاب دهنده ها و ... نیز می توانید وارد این سایت جذاب یعنی پیدایش شوید.

منبع

نظرات (0) تاریخ : شنبه 09 بهمن 1400 زمان : 9:56 بازدید : 19 نویسنده : fatemehshiri

چگونه نگرش و دیدگاه مناسبی را از بازار کسب و کار خود کسب کنیم؟
برای آن که نگرش و چشم انداز مناسبی از بازار کسب و کار خود داشته باشید باید به نکات مهمی توجه کنید:

 تحقیق در مورد بازار کار
ابتدایی ترین نکته این است که اطلاعات کافی راجع به بازار خود داشته باشید. این اطلاعات می تواند از طریق صحبت با کسانی که قبلا وارد حوزه کاری مدنظر شما شده اند باشد. یا می تواند به صورت تحقیق میدانی و مشاهدات فرد انجام شود.
پس اولین کاری که هر استارتاپ باید انجام دهد، تحقیق در مورد بازار کار است. وقت مناسبی برای این قسمت از کار اختصاص دهید و آن را به دقت و با پیگیری دقیق انجام دهید.

استارتاپ موفق چگونه یک استارتاپ موفق می شود؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونه سرمایه گذار پیدا کنیم یا شتاب دهنده چیست کافیست وارد سایت پیدایش شوید تا شماهم استارتاپ نوپایتان معروف شود.

منبع

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 06 بهمن 1400 زمان : 10:47 بازدید : 23 نویسنده : fatemehshiri

• بهره مندی از مشارکت های سرمایه گذاران خارجی و داخلی
شرکت سرمایه گذاری یا صندوق سرمایه گذاری می تواند همچنین از مشارکت های دیگر سرمایه گذاران علاقه مند استفاده کرده و با کمک یکدیگر به یاری و سرمایه گذاری در استارتاپ اقدام کنند و می تواند در این مسیر همکاری هایی در حوزه های مختلف با مشارکت کنندگان در سرمایه گذاری اعم از شرکت سرمایه گذاری یا صندوق سرمایه گذاری داشته باشند و از این همکاری استفاده بهینه داشته باشد.

رونق استارتاپ های نوپا در سایت پیدایش
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استارت آپ موفق یا راه های ایده پردازی تنها کافیست وارد سایت پیدایش شوید تا شماهم یک استارتاپ معروف داشته باشید.

منبع

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 05 بهمن 1400 زمان : 12:34 بازدید : 20 نویسنده : fatemehshiri

روش های کسب درآمد اینترنتی
استارتاپ ها بسته به هدف، برنامه و ایده ای که بر اساس آن بنا نهاده شده اند می توانند از انواع روش های کسب درآمد از اینترنت استفاده کنند.
ممکن است هدف ابتدایی و اصلی استارتاپ فقط کسب درآمد اینترنتی باشد یا بخشی از هزینه های مدیریت کسب و کار خود را از طریق کسب درآمد از اینترنت تامین نماید.
بنابراین به حجم درآمدی که استارت آپ طراحی کرده است که بتواند کسب درآمد اینترنتی داشته باشد انواع مختلف روش کسب درآمد از اینترنت وجود دارد.

راه اندازی استارتاپ موفق با کمک پیدایش
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حمایت از استارت آپ و ... کافیست وارد سایت پیدایش شوید.

منبع

نظرات (0) تاریخ : شنبه 02 بهمن 1400 زمان : 9:59 بازدید : 228 نویسنده : fatemehshiri

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1401
  • 1400
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 627
  • بازدید کلی : 5,583